fredag 10 september 2010

Soccer Practise & Social Security Number

Idag steg jag upp relativt tidigt för att möta Cindy inne i stan. Vi gick för att fixa våra social security number och det gick bra även om det tog lite längre tid än väntat. Det kommer på posten om ca 2 veckor! Sen åkte jag hem och plockade undan lite innan jag skulle hämta barnen i skolan. Den ena av dem skulle ha en playdate innan fotbollen så det blev bara jag och den äldre som fick gå hem själva. När vi varit hemma en stund var det dags för att ta oss till fotbollen. Sist tog det 50 min att gå dit och det var vi inte riktigt pepp på så vi tog sparkcyklarna istället. BIG MISTAKE! Det var så jäkla jobbigt att scootra med dem i denna värmen, med all fotbollsutrustning i påsar på styret att jag trodde jag skulle dö! Men till slut lyckades vi komma fram och hitta rätt och där satt jag och väntade medan de spelade. Föräldrarna kom och hämtade oss och sen åkte vi och hämtade Chicago Pizza. Den där pizzan är lite speciell. 2 inches tjock och tomatsåsen ligger ovanpå. Ser lite mer ut som en paj än en pizza, men det var rätt gott även om det var mäktigt. Ikväll ska jag inte göra ngt mer än att slappa. Imorgon är det blocparty och Cindys födelsedagsfest/middag! :P

Här spelar tjejerna fotboll
Man märker att hösten närmar sig eftersom löven börjat lägga sig på gatorna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar