måndag 6 september 2010

Navy Pier

Har haft en alldeles underbar dag idag! Åkte ner med Kaylem till downtown där vi mötte upp Storm och Cindy. Vi kollade runt i lite affärer och Kaylem shoppade massa på H&M som han äääälskade! Efter att vi kollat runt lite blev det Navy Pier för hela slanten. Dessvärre var vädret inte det finaste (mulet, men ändå rätt varmt som vanligt) men det var nästan skönt att inte ha gassande sol och 35 grader! Man märker att hösten börjar komma nu även om det fortfarande är ganska varmt! På Navy Pier bestämde vi oss för att åka det enooooorma pariserhjulet. Utsikten där uppe var helt magisk! Sen gick vi även lite i köpcentret i närheten, men jag köpte inte något där. Efter det åt vi på Panera Bread, lätt mitt nya stammisställe! Gratis internet, så man kan gå dit och plugga, asgod kyckllingsallad och gratis refill på dricka, kan det bli bättre? ;)
Imorgon är det dags för lite mer allvar igen då schemat består av en fullspäckad arbetsvecka. Imorgon börjar jag dock inte förrän 10 vilket är skönt, men barnens rum ska städas, hundarna ska gås ut med, vi ska på skolans "classroom dropin" och kl 5 PM är det fotbollsträning. Som sagt, en busy dag imorgon, men det är bara bra, då tänker jag mindre på hemma! Det blir lättare nu när man börjar komma in i rutiner iaf! Till alla er där hemma, jag saknar er, men jag har det bra :P
Riktigt hemsk bild på mig, men här är vi alla 4 iaf: Storm, Cindy, Kaylem och jag!
Storm och Cindy
Cindy och Kaylem
Det enooooorma Pariserhjulet
Navy Pier Ferris Wheel
En av alla skyskrapor
 Jag och Cindy, som dessvärre blundar på bilden! Haaha
Så vackert!!
Storm och Kaylem
Storm, Kaylem och Cindy
 Navy Pier Mall
 Jag, Kaylem och Storm framför "Bönan"
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar