torsdag 9 september 2010

Bon Anniversaire Cindy

Heej!
Förlåt för att jag inte uppdaterade igår. Jag har fullt upp här med jobb och allt så har inte så mycket tid över till annat. Idag har jag skypat med folk hemma och haft möte med min Area Director Mary innan jag jobbade. Imorgon ska jag iväg till downtown med Cindy för att fixa social security number och förhoppningsvis shoppa lite kläder inför helgens festligheter ;) Ska iaf köpa lite nytt smink som jag vet behövs! Klockan 3 jobbar jag igen då det är dags för att hämta tjejerna och ta dem till fotbollsträningen. På lördag är det blockparty och på kvällen ska vi fira Cindy som fyller 26 år idag, GRATTIS!!! Eller Bon Anniversaire som man ju säger i France!
Här är vi alla 4: Storm, Kaylem, Jag och Cindy i måndags vid Navy Pier!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar