måndag 27 september 2010

Home sweet Home

Efter att ha haft en omvälvande och jobbig förra vecka befinner jag mig nu äntligen hemma i Sverige igen!
Jag är glad över att jag tog beslutet att åka hem eftersom jag vantrivdes och inte mådde bra när jag var där. Dock så kommer jag ju självklart att sakna alla mina nya vänner väldigt mycket!
Ännu har jag inte ångrat att jag åkte hem, men det kommer jag nog heller inte göra. Jag hann trots allt med en hel del på den dryga månaden jag var där och jag har fått många underbara vänner över hela världen som jag kommer ha livet ut. Jag tänker inte skriva här vad som gick fel och vad som hände, men jag kan ju säga att det absolut inte gick att leva i familjen där jag bodde. Jag förstår inte ens själv hur de kunde leva sådär!
Om 2 veckor kommer Malin också hem ifrån Chi-town så då ska vi ses! Längtar :)
Jag vet inte om jag kommer fortsätta uppdatera nu när jag är hemma igen, vi får se...
Kram Emelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar