lördag 4 september 2010

Chicago

Chicago är en helt fantastisk stad! Den är enorm och jag har inte hunnit se så mycket trots att jag snart varit här i 1,5 vecka! Nu har jag jobbat en hel vecka och jag måste säga att det är ändå ett rätt hårt jobb. Mycket som ska göras samtidigt som barnen ska underhållas vilket inte alltid är det lättaste. Idag är det iaf lördag och jag ska först skypa lite med mamma (som jag förövrigt saknar så att det värker i hela kroppen, pappa med såklart) och sen ska jag in till stan och shoppa med Cindy och Shannon. Nu är det Labor Day Weekend och då är det tydligen rea överallt, får se om det blir några reafynd ;) Det kommer antagligen vara mycket folk i stan dock, men som tur är så är det nog inte så jättevarmt ännu. (Har haft upp emot 35 grader här några dagar vilket nästan var olidligt!)
Nu ska jag försöka få tag på mamma! Lägger in lite bilder från sist vi var i downtown :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar