fredag 17 september 2010

The decition has been made!

Heej! Återigen, ledsen för dålig uppdatering som vanligt! Dagarna flyter på som vanligt här så man vet liksom knappt vilken dag det är. Idag är det fredag och jag har en fullspäckad helg framför mig! Idag jobbar jag väl fram till halv 7-7 och sen ska vi på bio ikväll. Vet inte vad vi ska se ännu dock, men det fixar sig säkert :P Imorgon blir det downtown och förhoppningsvis lite shopping! På kvällen imorgon jobbar jag mellan 5-11.30! Kuuul! På söndag är det någon slags konsert i Millenium Park så då ska vi köpa med oss mat, sitta på en filt och bara ta det lugnt!

Jag har länge gått och tänkt över en sak, i princip enda sedan jag kom hit faktiskt. Jag har velat fram och tillbaka över hur jag ska göra. Men äntligen har jag beslutat mig! Jag var helt enkelt tvungen att lyssna på mig själv och gå på magkänslan och nu är jag så glad att jag äntligen bestämt mig och tagit tag i det! Jag vet inte vad som kommer hända ännu eller hur det kommer gå till men jag är så glad att jag vill spricka! För första gången på länge mår jag faktiskt bra! Vissa kan säkert gissa eller vet vad det handlar om men ni andra får vänta lite till ;)
Idag är det dags för fotbollsträning igen, så här ser det ut när jag sitter och väntar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar