lördag 4 september 2010

The Final Day

Sista dagen ringde klockan som sagt 5 AM... Vi skulle äta frukost tidigare och sen ta ner allt vårt bagage i lobbyn inför allas avresor! Dagen på skolan var rätt kort och lektionerna slutade redan kl 11. Då var det lunch och sen var det dags att ta sitt pick och pack för att bege sig till flygplatsen. Resan till Chicago var väl rätt smärtfri förutom att planet var väldigt skumpigt och jag mådde illa. När jag kom dit mötte jag efter ett tag min värdpappa och vi åkte mot huset. Dessvärre fastnade vi i bilkö och resan tog över 1,5 h. Väl vid huset hann vi bara med en snabb rundtur innan vi skulle iväg och hämta Celeste på fotbollslägret. Efter det gick vi ut och åt middag vilket var rätt så mysigt. När vi kom tillbaka så packade jag upp lite och sen var jag så trött att jag nästan somnade med kläderna på!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar