tisdag 7 september 2010

Jobb, Jobb och mera Jobb!

För att få lov att bo i enligt mig en av de finaste städerna i världen måste jag ju jobba en hel del också! Idag har varit en riktigt lång dag och jag har jobbat ca 10 h. Pheww! Dagen har bland annat bestått av fotbollsträning, Classroom drop-in på skolan, tvättande, städande av barnens rum och att gå ut med hundarna. Började jobba kl 10 direkt då jag städade köket och slutade nu strax innan 8. Långa dagar, men det är värt det för att få vara här. På torsdag har jag mitt första möte med Mary, min Area Director och därefter ska jag till Social Security Office för att äntligen få mitt Social Security Number. Då kan jag börja söka kurser och även öppna ett bankkonto, spännande :P På lördag ska vi fira Cindy som fyller 26 så då blir det middag på en restaurang nere i downtown och förhoppningsvis utgång på det! Nu ska jag förhoppningsvis skypa med My! C'ya

En av kattungarna för några dagar sedan :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar