tisdag 14 september 2010

Paaaarteeeyyy!!!

Hej! Förlåt för så hemskt dålig uppdatering här på bloggen. Jag vet att kanske vissa blir oroliga när jag inte uppdaterar. Jag har ingen bra förklaring varför jag inte uppdaterat, den kommer kanske senare. Men oroa er inte i alla fall!
Enough with the heavy!
I lördags var vi ute. Jag är förvånad över att jag ens kom in någonstanns då jag bara är 19 och det är 21 årsgräns här! Det tyckte jag iallafall var rätt coolt! Vi hade iaf jättekul tillsammans! De kollade till och med mitt körkort men jag kom in ändå vilket ju var lite konstigt, men rätt så bra :P Hinner inte riktigt skriva mer nu eftersom jag börjar jobba om en stund, men lite bilder från kvällen kan ni allt få :P

Här är vi med några brandmän vi hittade

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar