tisdag 14 september 2010

Cheesecake Factory och Hancock tower

Ligger lite efter i uppdateringen men här kommer min söndag i alla fall:

Först hade min värdunge födelsedagskalas med ett helt Pettingzoo och ponnyridning. Vi hade getter, lamor och gud vet vad på vår bakgård, men barnen tyckte det var kul i alla fall :P
Efter det mötte jag upp Malin, Jennifer och Ludvid i downtown och vi gick för att åka upp i Sears Tower. Dessväre så har jag gått och trott helt fel hela tiden, det vi trodde var Sears Tower var i själva verket Trump Tower. Så vi fortsatte till Hancock tower istället. Och sen tog vi hissen upp. 95 våningar och väldigt många meter upp i luften senare fick vi se den coolaste utsikten jag någonsin sett! Tydligen så kan man se alla staterna runt omkring, riktigt häftig känsla! När vi var klara med det så gjorde vi något vi längtat efter att prova väldigt länge, vi åt nämligen på Cheescake Factory! Det var såååå gott och jag blev så mätt att jag trodde jag skulle spricka!! Anyway, pictures:
Ludvig, Jag, Malin och Jennifer på Cheesecake Factory
Jennifer, jag och Ludvig
Muuuums
Sååå himla vackert Chicago är!
Man ser inte så mycket på bilden, men här är vi på 95:e våningen iallafall!
Johan Hancock Center
Här hålls alla gratiskonserter på sommaren

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar